duminică, 25 noiembrie 2012

Opulenta sau cretinism?

Noua campanie de imagine .... spune povestea liderului, oriunde s-ar afla acesta. Fie că vorbim de căutarea de noi resurse în Marea Neagră, de centrala electrică de la Brazi - cel mai mare proiect greenfield de generare de electricitate din România în ultimii 20 de ani, de înregistrarea unui record mondial în domeniul forajului orizontal la mici adâncimi, de asigurarea celei mai mari contribuţii la bugetul de stat sau de susţinerea celui mai mare proiect social din România „Ţara lui Ardei", ... aduce energia care face diferenţa. Acea diferenţă mică, dar importantă. Ca mâine să fie mai bine ca azi.
Este o campanie despre muncă, succes și responsabilitate. O campanie despre performanță ... și despre cum aceasta are puterea să inspire noi lideri, în fiecare zi.

Nu reusesc sa inteleg. 

In primul rand nu inteleg ce vor cu spotul asta, sa ne arate ca sunt mai buni, mai umani si ca fac tot ce fac numai pentru noi? Hai, pe bune!? 

Toate proiectele de care se vorbeste in spot n-au nicio legatura cu mine, cu tine sau cu altcineva in afara de ei si profitul lor viitor. "Ca maine sa fie mai bine ca azi" desigur, pentru cine?

Nu inteleg cum o companie (ca toate celelalte din bransa de altfel) dupa ce jecmaneste oamenii are nesimtirea sa se bata cu pumnii in piept cu realizarile sale. 

Mie personal imi vine sa vomit cand vad toata campania asta. 

2 comentarii:

Jiku spunea...

Ar trebui sa ii vezi pe aia de la Vodafone. Dupa ce pacalesc clientii intr-un mare stil si ii taxeaza in plus ca asa vrea muschiu lor au tupeul sa faca reclamele pe care le au, ca ei sunt acolo sa schimbe ceva....what a joke :D

portos spunea...

Foarte de acord, din pacate si eu am semnat cu ei... si de-abea astept sa scap!