luni, 21 iulie 2008

Highway to hell

Nu pot sa ma abtin sa va spun parerea mea despre traficul de pe plaiurile noastre mioritice, atit de mioritice incit cei care se ocupau de mioare acum conduc maibahuri si isi dau cu parerea despre politica, atit de mioritice incit miroase a brinza chiar si in mijlocul "capitalei", atit de mioritice incit imi vine sa-mi iau transhumanta-n cap...

Totusi, ca sa revenim asupra subiectului, traficul nostru, sau mai corect "colegii" nostrii de "trafic" sunt niste animale primitive pentru care notiunile elementare, si nu ma refer aici la notiunile de circulatie (prioritate? semafor? lol) ci la notiunile de bun simt, sunt niste chestii atit de abstracte incit mi-e greu sa fac o comparatie...

Stau si ma intreb, evident ca prostul, cum este posibil? Nu raspund la intrebare pentru ca am ramas prost de atita nesimtire, de atita incultura si mai ales de atita indiferenta. Ok, politia are alte treburi, ea da amenzi de viteza si mai nou ii iarta pe jmekeri... Dar voi?!

Ceea ce este cel mai trist este ca usor usor ne cotropesc. Au creierele atit de relaxate incit aproape ca nu mai poti sa te bati cu ei... si sunt multi, multi, prea multi.

Nu de mult am trecut cu bac-ul pe la Calarasi. Dupa o asteptare de aproape doua ore vine si mult rivnitul ponton impins pe apa. Evident (deja face parte din cotidian) s-au gasit niste "mai destepti decit ceilalti" care sa se bage in fata. Evident ca mi s-a urcat singele la cap si am incercat sa ii opresc cumva. Da, evident am fost depasit pe toate partile si am cazut in ridicol... Dar nu asta este problema mea... ca am dat peste o gramada de primate cu gitu gros si "ce vrei baa"-ul aferent pe buze... nuuu, problema mea este ca NIMENI nu a reactionat, am fost SINGURUL caruia i-a pasat! Puteti sa credeti sau nu, nici macar cei peste care s-a sarit nu au comentat... Va mai mira ca suntem unde suntem? Pe mine nu, deja incep sa ma transform.

Ce vrei baa, ce te uiti pe blogu meu? bip, bip, bip.

Ce bine ca s-a inventat AC/DC. Va las sa va delectati. Care e legatura? Simplu: Calarasi - Drajna - Bucuresti - 200Km/h. Pentru ca poti ;)


Un comentariu:

Anonim spunea...

AC/DC sunt marfa. Nu am mai ascultat de mult. Noroc cu bac-ul tau :D
by the way, bine ca nu ai mancat bataie. hihihihi
sfat: transhumeaza mai la vest. iarba e mai curata si oile sunt mai civilizate.

3 days left