miercuri, 16 iulie 2008

In Vama

Presupun ca stiti (aproape) toate lucrurile legate de acest subiect, de la death la punk si mai nou la manele, de la hamsii la shorma, samd. asa ca nu va voi prezenta vama ca vama ci doar gustul pe care mi-l lasa mie, caci pentru mine vama are un farmec aparte, ma face sa ma simt ca la 18 ani. Oh da, si ce bine e cind lasi toate "treburile" la intrare, acolo inainte de 2 mai cind vezi marea si vapoarele, briza... si SIMTI ca ai ajuns, ca te "doare-n bascheti"!
Nici nu stiu cind am ajuns, ca deja impachetam bagajele ca sa plecam inapoi. Trist, cred ca daca as sta si toata vara acolo tot acelasi sentiment l-as avea. Oare? Ia... incercati-ma :P
Da, stiu, o sa spuneti ca am facut, si-am dres, c-am mincat MULT, c-am baut EXTREM, c-am fost si la concert (eu la Fatboy Slim, lol, stiu, dar care, culmea, a fost chiar cool), c-am incercat sa vedem si rasaritu'... dar tot prea, mult prea scurt a fost, si, din pacate, nu cred ca voi mai ajunge prea curind inapoi. Poate asta este motivul pentru care imi place asa de mult, niciodata nu am timp sa ma satur.

Momentan atit, mi-e lene sa mai scriu, si oricum cred ca ati prins ideea.

p.s. (pentru cunoscatori) poza aia e... incredibila frate :))

2 comentarii:

Anonim spunea...

mi s-a facut asa un dor de vama si de duca...
dar sa lasam sentimentalismele! o sa vezi vara asta locuri mai frumoase ca vama. clar? :)

portos spunea...

poate ca locurile sunt mai frumoase, poate ca oamenii sunt mai civilizati si cu siguranta mincarea este mai buna, dar... nicaieri nu-i ca-n vama