Un client de-al meu foloseste un minunat Fortimail 100 pe post de server de email.
Nimic spectaculos in asta, masinuta e simpatica, se misca bine, isi face treaba intr-un cuvant.
De la o vreme insa am constatat ca unul din ventilatoare a decedat mortal. Am improvizat repede o metoda romaneasca de ventilatie de genul un cooler de carcasa alimentat de la un alt calculator... ca de e criza.
Intre timp am contactat dealeru local, al carui nume nu-l voi da, ca nu cred ca e vina lui... in speranta inlocuirii minunatului ventilator. Mare mi-a fost surpriza vis-a-vis de raspunsul lor:
Pasii care trebuie urmati sunt urmatorii:
Trebuie achizitionat suportul pentru acest echipament.
Perioada suportului este de 1 an, insa voi veti mai beneficia de mai putin, deoarece echipamentul nu mai este in garantie, si nu s-a reinnoit suportul la expirarea garantiei. (practic, daca o sa cumperi acum serviciul va incepe retroactiv, de cand a expirat, si e valabil 1 an din acel moment). Te rog sa-mi spui daca ai fi interesat, sa cer niste preturi.
Dupa ce beneficiati de suport, trebuie postat la ei pe site un “tichet”, prin care se mentioneaza problema; daca se constata ca din cauza lor nu mai functioneaza echipamentul, ei isi vor da acordul sa il trimiteti la ei.
Transportul (pana in Franta, la adresa comunicata de ei), il veti plati voi, dupa care, intr-un timp scurt (cateva zile din cate am inteles), veti primi un echipament functional. La retur transportul il platesc ei.
Morala va las s-o trageti singuri, ca pe mine ma depaseste... Sincer.
The toy car
Acum 2 ani
Un comentariu:
afacerile cu francezi sunt dubioase :D
Trimiteți un comentariu