marți, 17 ianuarie 2012

Depresii de la W la E

Daca ar fi sa trasam graficul depresiei mele una din axe este clar W - E.



Sa fie din cauza valorilor aberante pe care depresia o capata parcurgand distanta de la West catre Est? Cu siguranta, prea se intampla de fiecare data :)

Este incredibil cum se schimba totul kilometru dupa kilometru, granita dupa granita (ce termen placut - granita, parca ii simti gustul de sarma ghimpata cand il pronunti).

Nici macar nu este nevoie sa te opresti si sa iei contact cu mediul inconjurator, se simte din mers, totul capata o nuanta de gri murdar, cu care se acopera inclusiv peisajele uneori ireal de frumoase.

De fiecare data imi spun ca trebuie sa fac ceva. De data asta am facut: mi-am trimis CV-ul la cateva companii din zona. Wish me good luck ;)

Niciun comentariu: