luni, 23 februarie 2009

oameni

astazi am aflat, pentru a nu stiu a cita oara ca "n-ai cu cine frate".
va spun sincer ca sunt profund dezamagit de aceasta "specie".
as vrea sa puteti sa ma contraziceti, sa ma faceti sa cred contrariul. n-aveti de cit!

multumita mieziului mi-am dat seama de greseala (banala de altfel) pe care am facut-o, am generalizat. mea culpa. titlul corect este "romanii ca brazii, cu mucii pe piept". si ca sa nu generalizez in contiunare... "anumiti romani" sic! care "ma face pa mine"

uneori, oricit de sceptic incerc sa fiu, nu pot, ma depasc, sunt in-cre-di-bili.

7 comentarii:

Coyote spunea...

Nu te mai pot contrazice aici... Cred ca problema e la tine, ca ajungi sa creyi in oameni.

Miezu` spunea...

nu cred ca ne-ai cunoscut pe toti. keep trying/walking. :)

portos spunea...

[c] daca nu in oameni, atunci in ce?
[m] adevar graiesti, corectez imediat.

Diana spunea...

Eşti dezamăgit de propria ta specie? dur..oricum, umila mea părere este că, aşa cum a zis şi coyote, le acorzi poate prea multă încredere. Ce pot să spun este: mai caută, "există şi oameni printre ''oameni''". :)

portos spunea...

[d] i'm an alien, i'm an english man in new york...

da. exista. dati-va mai aproape.

Mihaela Chelaru spunea...

Nu cred ca te poate contrazice cineva referitor la treaba asta/ Fiecare dintre noi are parte sa intalneasca zilnic specimene de genul asta.
O seara placuta iti doresc!

portos spunea...

[m] cred ca tocmai ai facut-o :P