sâmbătă, 21 februarie 2009

sunt la leapsa

Adica mi-a dat gugustiucu tema pentru acasa... bineeeee hai sa ii fac pe plac. La naiba :) mai bine jucam leapsa pe ouatelea... era mai interesant. In ultima vreme am tot facut teste de personalitate... asa ca unul in plus ce mai conteaza.

Asadar:

SUNT: un fir de nisip pe plaja din vama, un alt val izbit de dig, un rasarit de soare, o briza marina. asta... vara cind ma pun in cap.

AŞ VREA: sa opresc timpul. vai cite am de facut... nici nu stiu de unde sa incep. as vrea ca lumea sa fie mai buna, sa nu ne mai chinuim unii pe altii. world peace.

PĂSTREZ: tot. adevarat, la un moment dat, fac curat si arunc cam 90% din prostii.

MI-AŞ FI DORIT: sa ma nasc in alta parte.

NU ÎMI PLAC: becalii si mersul pe jos. indolenta si indiferenta. femeile grase care se cred frumoase.

MĂ TEM: de pustiu, de singuratate, de moarte ca de un sfarsit, ca nu voi putea schimba nimic.

AUD: voci. vodci. duh.

ÎMI PARE RĂU: ca de multe ori, pentru a nu face rau, nu pot lua decizii radicale. ca ziua nu are 128 ore, ca vacanta tine prea putin. ca tot ce-mi doresc fie ingrasa, fie e imoral, fie iti arde ficatii.

NU SUNT: normal, ca nu sunt, normal.

DANSEZ: cand sunt beat -> dansez extrem (de prost) :P

CÂNT: mai bine nu. sunt cel mai afon tip din sud estul europei.

NICIODATĂ: sa nu spui niciodata.

RAR: zip, arh, tar, etc. arhivatoare.

PLÂNG: pentru ca iubesc. iubesc tot timpul.

NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: exact. nu sunt intotdeauna.

NU ÎMI PLACE DE MINE: ba da, ba da! chiar daca incep sa ma ingras :P

SUNT CONFUZ: cine zice?

AR TREBUI: sa tac, uneori spun prea multe.


Daca as sta intr-o pozitie mai confortabila, poate as scrie mai mult, dar nu e cazul. asa ca poate data viitoare.

De dat mai departe momentan nu am cui, mai caut si va tin la curent. Vrea careve sa i-o dau? :D

7 comentarii:

Diana spunea...

;;) ăla eu, ăla eu.

portos spunea...

welcome back, credeam ca ai disparut din peisaj de tot.

ei bine.. da, va rog, pe rind stimabililor :))

Miezu` spunea...

fusai plecata, acum am citit. misto, vezi cum iti mai cade marea in cap vara asta. :D

hai da la fata, ca nu-i mult de scris si nu-mi afecteaza lenea f tare. ;))

portos spunea...

bine fato, u ask for it!

... data lu fata miez azi :)

Miezu` spunea...

cum adica am cerut, tu ai cerut pe messenger si eu am zis ok :))

portos spunea...

"hai da la fata, ca nu-i mult de scris..."

ce circotasi fraaate :P

Essences spunea...

Uau, cat de misto le-ai zis!
imi place cum gandesti :-)
Pup.
Inka