marți, 10 martie 2009

verde stop

gataaa, ca deja mi-am luat a 2-a leapsa si asta incepe sa sune a obisnuinta.
asadar, ca sa facem hatiru miezului de miez sau mai bine zis miezului miezei avem asa:

a) ... cica sa scriu 14 lucruri despre mine, iar voi trebuie sa va dati seama care-s false si care nu. ma rog, nu sunt sigur nici eu ca-mi voi da seama, dar... puteti sa incercati :P
  1. credeam ca e simplu sa vorbesti despre tine
  2. nu mai cred acest lucru
  3. sunt sigur
  4. sunt obosit
  5. sunt cel mai tare
  6. mi-e dor de mare
  7. mi-e sete
  8. mi-e sila
  9. vreau sa ma fac pom
  10. vreau o vacanta pe luna, in fiecare
  11. sunt incapatinat
  12. imi plac culorile calde
  13. as putea spune ca e o cifra cu ghinion...
  14. ...dar nu sunt superstitios
  15. ... acum daca m-ati stirnit de ce sa ma opresc? ce oameni frate!

b) ... auziti cu tre sa ne complicam acum viata:
  • - Go to Wikipedia. Hit “random”. The first random Wikipedia article you get is the name of your band
  • - Go to Random quotations. The last four or five words of the very last quote of the page is the title of your first album.
  • - Go to Flickr and click on “explore the last seven days”. The third picture, no matter what it is, will be your album cover. Use Photoshop or similar to put it all together.
ce-a iesit? nu stiu cum sa cataloghez: interesant? aberant? in orice caz ceva cu ant in coada... post-ant adica. ia si minunati-va si voi:


frumos, nu? miezule... traiasca neamu' matale, mai bine ti-aduc 2 torturi decit sa ma pui sa fac d-astea... :P

6 comentarii:

Diana spunea...

ok. ia să vad :D
6. mi-e dor de mare - Adevarat
11. sunt incapatinat - Adevarat
atat :))
tind sa cred ca 1234 sunt adevarate :)) 5 e fals, 7 e adevarat, 8 e fals ? 9..e adevarat, 10 nu stiu, 12 e fals, 13 si 14 adevarate si 15 adevarat.

deci te rog sa apreciezi ca am incercat :))

portos spunea...

evident ca (te) apreciez.
nu-ti voi da, cel putin nu inca raspunsurile corecte la testul grila de mai sus :)

Miezu` spunea...

1. A
2. A
3. A
4. A
5. F sa moooori tu :)))
6. A cu litere maaaaaari : )
7. A tuica de 12 ani bauta in Hand? 8->
8. A desigur, e absolut normal
9. F ce sa faca un pom cu marea-n cap?:P
10. A in fiecare saptaluna :P
11. A nu te contrazic, ca sar scantei
12. F buuuu
13. F dar n-o sa spui asta : )
14. A sau era trick question? : )
15. : )))

how did I do? :D


cat despre coperta, nush ce sa zic, fits the profile :))))))

Miezu` spunea...

cat despre tort, daca zici ca aduci 2, scazi unu pe care mi-l datorai, ca ai facut blogu, si tot ramai cu unu :D

portos spunea...

5 F???? sa moooor io
12... hint: rosul este o culoare calda :)) verdele este o culoare rece... :P

Anonim spunea...

6. Adevarat. Valurile stiu de ce :)